Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26662
Назва: Формування конкурених переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса")
Інші назви: Формування конкурених переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса")
Автори: Мавдюк, Іван Анатолійович
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Мавдюк І.А. Формування конкурентних переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса"): автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ І.А. Мавдюк. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.
Дата публікації: 25-гру-2018
Дата подання: 25-гру-2018
Дата внесення: 25-гру-2018
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Семенюк, Світлана Богданівна
УДК: 339.138
Теми: маркетинг, конкурентні переваги, конкурентоспроможність, зовнішні ринки
маркетинг
Master Thesis
Короткий огляд (реферат): В дипломній роботі досліджено стан молочної галузі в контексті виходу на зовнішні ринки. Проведено аналіз конкурентного середовища ТОВ «Росса», запропоновано шляхи формування конкурентних переваг досліджуваного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26662
Тип вмісту: Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат мавдюк.doc70,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора