Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26662
Metadatuen erregistro osatua
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.contributor.advisorСеменюк, Світлана Богданівна-
dc.contributor.authorМавдюк, Іван Анатолійович-
dc.date.accessioned2018-12-25T12:46:53Z-
dc.date.available2018-12-25T12:46:53Z-
dc.date.issued2018-12-25-
dc.date.submitted2018-12-25-
dc.identifier.citationМавдюк І.А. Формування конкурентних переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса"): автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ І.А. Мавдюк. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26662-
dc.description.abstractВ дипломній роботі досліджено стан молочної галузі в контексті виходу на зовнішні ринки. Проведено аналіз конкурентного середовища ТОВ «Росса», запропоновано шляхи формування конкурентних переваг досліджуваного підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетинг, конкурентні переваги, конкурентоспроможність, зовнішні ринкиuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.titleФормування конкурених переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса")uk_UA
dc.title.alternativeФормування конкурених переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса")uk_UA
dc.typeThesis Abstractuk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Bildumetan azaltzen da:075 — маркетинг

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
Автореферат мавдюк.doc70,5 kBAdobe PDFBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak