Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26662
Заглавие: Формування конкурених переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса")
Други Заглавия: Формування конкурених переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса")
Автори: Мавдюк, Іван Анатолійович
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Мавдюк І.А. Формування конкурентних переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса"): автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ І.А. Мавдюк. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.
Дата на Публикуване: 25-Дек-2018
Submitted date: 25-Дек-2018
Date of entry: 25-Дек-2018
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Семенюк, Світлана Богданівна
UDC: 339.138
Ключови Думи: маркетинг, конкурентні переваги, конкурентоспроможність, зовнішні ринки
маркетинг
Master Thesis
Резюме: В дипломній роботі досліджено стан молочної галузі в контексті виходу на зовнішні ринки. Проведено аналіз конкурентного середовища ТОВ «Росса», запропоновано шляхи формування конкурентних переваг досліджуваного підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26662
Content type: Thesis Abstract
Aparece nas Coleccións075 — маркетинг

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
Автореферат мавдюк.doc70,5 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Ferramentas administrativas