Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23557
Başlık: Моделювання механізму адаптації маркетингового комплексу підприємства до мінливого зовнішнього середовища (на прикладі ПП «Самогонна ресторація»)
Yazarlar: Мазан, Оксана Романівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Автореферат наукової роботи на здобуття кваліфікації магістра галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»
Yayın Tarihi: 8-Şub-2018
Date of entry: 16-Şub-2018
Supervisor: Федорович, Роман Володимирович
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23557
Content type: Thesis Abstract
Koleksiyonlarda Görünür:075 — маркетинг

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Aвтореферат.doc113,5 kBMicrosoft WordGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları