Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23557
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorФедорович, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorМазан, Оксана Романівна-
dc.date.accessioned2018-02-16T10:03:59Z-
dc.date.available2018-02-16T10:03:59Z-
dc.date.issued2018-02-08-
dc.identifier.citationАвтореферат наукової роботи на здобуття кваліфікації магістра галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23557-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleМоделювання механізму адаптації маркетингового комплексу підприємства до мінливого зовнішнього середовища (на прикладі ПП «Самогонна ресторація»)uk_UA
dc.typeThesis Abstractuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університетuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aвтореферат.doc113,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора