Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23557
Title: Моделювання механізму адаптації маркетингового комплексу підприємства до мінливого зовнішнього середовища (на прикладі ПП «Самогонна ресторація»)
Authors: Мазан, Оксана Романівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Автореферат наукової роботи на здобуття кваліфікації магістра галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»
Issue Date: 8-Feb-2018
Date of entry: 16-Feb-2018
Supervisor: Федорович, Роман Володимирович
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23557
Content type: Thesis Abstract
Appears in Collections:075 — маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aвтореферат.doc113,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools