Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23557
Títol: Моделювання механізму адаптації маркетингового комплексу підприємства до мінливого зовнішнього середовища (на прикладі ПП «Самогонна ресторація»)
Autor: Мазан, Оксана Романівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Автореферат наукової роботи на здобуття кваліфікації магістра галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»
Data de publicació: 8-de -2018
Date of entry: 16-de -2018
Supervisor: Федорович, Роман Володимирович
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23557
Content type: Thesis Abstract
Apareix a les col·leccions:075 — маркетинг

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
Aвтореферат.doc113,5 kBMicrosoft WordVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador