Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23557
Tytuł: Моделювання механізму адаптації маркетингового комплексу підприємства до мінливого зовнішнього середовища (на прикладі ПП «Самогонна ресторація»)
Authors: Мазан, Оксана Романівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Автореферат наукової роботи на здобуття кваліфікації магістра галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»
Data wydania: 8-lut-2018
Date of entry: 16-lut-2018
Promotor: Федорович, Роман Володимирович
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23557
Typ zawartości: Thesis Abstract
Występuje w kolekcjach:075 — маркетинг

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Aвтореферат.doc113,5 kBMicrosoft WordPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora