Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23557
Název: Моделювання механізму адаптації маркетингового комплексу підприємства до мінливого зовнішнього середовища (на прикладі ПП «Самогонна ресторація»)
Autoři: Мазан, Оксана Романівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Автореферат наукової роботи на здобуття кваліфікації магістра галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»
Datum vydání: 8-úno-2018
Date of entry: 16-úno-2018
Supervisor: Федорович, Роман Володимирович
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23557
Content type: Thesis Abstract
Vyskytuje se v kolekcích:075 — маркетинг

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Aвтореферат.doc113,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora