Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6402
Başlık: Дослідження системи надання послуг на підприємстві, на прикладі ПАТ "ТернопільАВТО"
Diğer Başlıklar: An investigation of services provision of the Public Joint Stock Company “TernopilAVTO”
Yazarlar: Кучабська, Оксана Андріївна
Bibliographic description (International): Кучабська О. А. Дослідження системи надання послуг на підприємстві, на прикладі ПАТ "ТернопільАВТО": анотація магістерської роботи за спеціальністю 8.03060101- Менеджмент організацій і адміністрування/О.А. Кучабська; Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя. - Тернопіль, 2015
Yayın Tarihi: 16-Ara-2015
Date of entry: 16-Ara-2015
Yayıncı: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Anahtar kelimeler: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
транспортно-ремонтні послуги
технічне обслуговування
сервісне обслуговування
гарантійне обслуговування
Özet: АНОТАЦІЯ Тема: “Дослідження системи надання послуг на підприємстві, на прикладі ПАТ “ТернопільАВТО” (м. Тернопіль, вул. Довженка 6) Дипломна магістерська робота: 138 с., 16 рис., 39 табл., 7 додатків, 82 літературних джерел. Об’єкт дослідження – система надання послуг підприємством, на прикладі ПАТ “ТернопільАВТО”. Метою роботи є розробка практичних рекомендацій щодо покращення системи надання транспортно-ремонтних послуг ПАТ «ТернопільАВТО». Методи дослідження – економіко-математичні, статистичні, порівняння, аналізу та синтезу. Запропоновано ряд заходів, спрямованих на вдосконалення організації системи надання послуг. Для удосконалення системи управління замовленнями на досліджуваному підприємству запропоновано розробити та просувати сайт. Також запропоновано диверсифікувати послуги за рахунок відкриття автомийки та встановлення малярного цеху на підприємстві. Визначено економічний ефект від впровадження нових послуг підприємства. Розраховано прогноз виручки від реалізації транспортно-ремонтних послуг під впливом собівартості наданих послуг. Результати можуть бути практично впровадженні в діяльність ПАТ «ТернопільАВТО». Ключові слова: транспортно-ремонтні послуги, технічне обслуговування, сервісне обслуговування, страхування, гарантійне обслуговування, якість послуг, менеджмент.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6402
Content type: Other
Koleksiyonlarda Görünür:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
SUMMARY_Kuchabska O..docxАнотація до магістерської роботи22,6 kBMicrosoft Word XMLGöster/Aç
SUMMARY_Kuchabska O..pdfАнотація до магістерської роботи232,28 kBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları