Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6402
Назва: Дослідження системи надання послуг на підприємстві, на прикладі ПАТ "ТернопільАВТО"
Інші назви: An investigation of services provision of the Public Joint Stock Company “TernopilAVTO”
Автори: Кучабська, Оксана Андріївна
Bibliographic description: Кучабська О. А. Дослідження системи надання послуг на підприємстві, на прикладі ПАТ "ТернопільАВТО": анотація магістерської роботи за спеціальністю 8.03060101- Менеджмент організацій і адміністрування/О.А. Кучабська; Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя. - Тернопіль, 2015
Дата публікації: 16-гру-2015
Дата внесення: 16-гру-2015
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль
Теми: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
транспортно-ремонтні послуги
технічне обслуговування
сервісне обслуговування
гарантійне обслуговування
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ Тема: “Дослідження системи надання послуг на підприємстві, на прикладі ПАТ “ТернопільАВТО” (м. Тернопіль, вул. Довженка 6) Дипломна магістерська робота: 138 с., 16 рис., 39 табл., 7 додатків, 82 літературних джерел. Об’єкт дослідження – система надання послуг підприємством, на прикладі ПАТ “ТернопільАВТО”. Метою роботи є розробка практичних рекомендацій щодо покращення системи надання транспортно-ремонтних послуг ПАТ «ТернопільАВТО». Методи дослідження – економіко-математичні, статистичні, порівняння, аналізу та синтезу. Запропоновано ряд заходів, спрямованих на вдосконалення організації системи надання послуг. Для удосконалення системи управління замовленнями на досліджуваному підприємству запропоновано розробити та просувати сайт. Також запропоновано диверсифікувати послуги за рахунок відкриття автомийки та встановлення малярного цеху на підприємстві. Визначено економічний ефект від впровадження нових послуг підприємства. Розраховано прогноз виручки від реалізації транспортно-ремонтних послуг під впливом собівартості наданих послуг. Результати можуть бути практично впровадженні в діяльність ПАТ «ТернопільАВТО». Ключові слова: транспортно-ремонтні послуги, технічне обслуговування, сервісне обслуговування, страхування, гарантійне обслуговування, якість послуг, менеджмент.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6402
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SUMMARY_Kuchabska O..docxАнотація до магістерської роботи22,6 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити
SUMMARY_Kuchabska O..pdfАнотація до магістерської роботи232,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора