Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6402
ชื่อเรื่อง: Дослідження системи надання послуг на підприємстві, на прикладі ПАТ "ТернопільАВТО"
ชื่อเรื่องอื่นๆ: An investigation of services provision of the Public Joint Stock Company “TernopilAVTO”
ผู้แต่ง: Кучабська, Оксана Андріївна
Bibliographic description (International): Кучабська О. А. Дослідження системи надання послуг на підприємстві, на прикладі ПАТ "ТернопільАВТО": анотація магістерської роботи за спеціальністю 8.03060101- Менеджмент організацій і адміністрування/О.А. Кучабська; Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя. - Тернопіль, 2015
วันที่เผยแพร่: 16-ธัน-2015
Date of entry: 16-ธัน-2015
สำนักพิมพ์: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
คำสำคัญ: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
транспортно-ремонтні послуги
технічне обслуговування
сервісне обслуговування
гарантійне обслуговування
บทคัดย่อ: АНОТАЦІЯ Тема: “Дослідження системи надання послуг на підприємстві, на прикладі ПАТ “ТернопільАВТО” (м. Тернопіль, вул. Довженка 6) Дипломна магістерська робота: 138 с., 16 рис., 39 табл., 7 додатків, 82 літературних джерел. Об’єкт дослідження – система надання послуг підприємством, на прикладі ПАТ “ТернопільАВТО”. Метою роботи є розробка практичних рекомендацій щодо покращення системи надання транспортно-ремонтних послуг ПАТ «ТернопільАВТО». Методи дослідження – економіко-математичні, статистичні, порівняння, аналізу та синтезу. Запропоновано ряд заходів, спрямованих на вдосконалення організації системи надання послуг. Для удосконалення системи управління замовленнями на досліджуваному підприємству запропоновано розробити та просувати сайт. Також запропоновано диверсифікувати послуги за рахунок відкриття автомийки та встановлення малярного цеху на підприємстві. Визначено економічний ефект від впровадження нових послуг підприємства. Розраховано прогноз виручки від реалізації транспортно-ремонтних послуг під впливом собівартості наданих послуг. Результати можуть бути практично впровадженні в діяльність ПАТ «ТернопільАВТО». Ключові слова: транспортно-ремонтні послуги, технічне обслуговування, сервісне обслуговування, страхування, гарантійне обслуговування, якість послуг, менеджмент.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6402
Content type: Other
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
SUMMARY_Kuchabska O..docxАнотація до магістерської роботи22,6 kBMicrosoft Word XMLดู/เปิด
SUMMARY_Kuchabska O..pdfАнотація до магістерської роботи232,28 kBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

Administrasjonsverktøy