このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/294

タイトル: Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку
著者: Федорович, Роман Володимирович
Семенюк, Світлана Богданівна
Bibliographic description (Ukraine): Федорович Р. В. Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку / Роман Федорович, Світлана Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 47-52. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).
発行日: 2009
Date of entry: 12-8月-2009
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13.017
キーワード: кон’юнктура ринку
маркетинговий аналіз
прогнозування
моделювання
кон’юнктурні дослідження
методи аналізу
кон’юнктурні показники
抄録: Розглянуто сутність маркетингового аналізу кон’юнктури ринку та запропоновано методику його проведення, визначено основні етапи здійснення маркетингового аналізу кон’юнктури ринку.
Consider the nature of marketing analysis konyunktury market and technique of the meeting, identified the main phases of marketing analysis konyunktury market.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/294
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
出現コレクション:Галицький економічний вісник, 2009, № 2



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。