Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/294

Titre: Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку
Auteur(s): Федорович, Роман Володимирович
Семенюк, Світлана Богданівна
Bibliographic description (Ukraine): Федорович Р. В. Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку / Роман Федорович, Світлана Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 47-52. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).
Date de publication: 2009
Date of entry: 12-aoû-2009
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13.017
Mots-clés: кон’юнктура ринку
маркетинговий аналіз
прогнозування
моделювання
кон’юнктурні дослідження
методи аналізу
кон’юнктурні показники
Résumé: Розглянуто сутність маркетингового аналізу кон’юнктури ринку та запропоновано методику його проведення, визначено основні етапи здійснення маркетингового аналізу кон’юнктури ринку.
Consider the nature of marketing analysis konyunktury market and technique of the meeting, identified the main phases of marketing analysis konyunktury market.
URI/URL: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/294
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Collection(s) :Галицький економічний вісник, 2009, № 2



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.