Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/294

Rexistro de metadatos completo
Campo DCValorIdioma
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимировичuk
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівнаuk
dc.date.accessioned2009-08-12T13:07:08Z-
dc.date.available2009-08-12T13:07:08Z-
dc.date.created2009en
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationФедорович Р. В. Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку / Роман Федорович, Світлана Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 47-52. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/294-
dc.description.abstractРозглянуто сутність маркетингового аналізу кон’юнктури ринку та запропоновано методику його проведення, визначено основні етапи здійснення маркетингового аналізу кон’юнктури ринку.uk
dc.description.abstractConsider the nature of marketing analysis konyunktury market and technique of the meeting, identified the main phases of marketing analysis konyunktury market.en
dc.language.isouken
dc.subjectкон’юнктура ринкуuk
dc.subjectмаркетинговий аналізuk
dc.subjectпрогнозуванняuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectкон’юнктурні дослідженняuk
dc.subjectметоди аналізуuk
dc.subjectкон’юнктурні показникиuk
dc.titleМаркетинговий аналіз кон’юнктури ринкуuk
dc.typeArticleen
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc339.13.017en
Aparece nas ColecciónsГалицький економічний вісник, 2009, № 2



Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados