Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/294

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимировичuk
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівнаuk
dc.date.accessioned2009-08-12T13:07:08Z-
dc.date.available2009-08-12T13:07:08Z-
dc.date.created2009en
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationФедорович Р. В. Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку / Роман Федорович, Світлана Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 47-52. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/294-
dc.description.abstractРозглянуто сутність маркетингового аналізу кон’юнктури ринку та запропоновано методику його проведення, визначено основні етапи здійснення маркетингового аналізу кон’юнктури ринку.uk
dc.description.abstractConsider the nature of marketing analysis konyunktury market and technique of the meeting, identified the main phases of marketing analysis konyunktury market.en
dc.language.isouken
dc.subjectкон’юнктура ринкуuk
dc.subjectмаркетинговий аналізuk
dc.subjectпрогнозуванняuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectкон’юнктурні дослідженняuk
dc.subjectметоди аналізуuk
dc.subjectкон’юнктурні показникиuk
dc.titleМаркетинговий аналіз кон’юнктури ринкуuk
dc.typeArticleen
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc339.13.017en
Appears in Collections:Галицький економічний вісник, 2009, № 2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.