Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/294

Název: Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку
Autoři: Федорович, Роман Володимирович
Семенюк, Світлана Богданівна
Bibliographic description (Ukraine): Федорович Р. В. Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку / Роман Федорович, Світлана Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 47-52. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).
Datum vydání: 2009
Date of entry: 12-srp-2009
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13.017
Klíčová slova: кон’юнктура ринку
маркетинговий аналіз
прогнозування
моделювання
кон’юнктурні дослідження
методи аналізу
кон’юнктурні показники
Abstrakt: Розглянуто сутність маркетингового аналізу кон’юнктури ринку та запропоновано методику його проведення, визначено основні етапи здійснення маркетингового аналізу кон’юнктури ринку.
Consider the nature of marketing analysis konyunktury market and technique of the meeting, identified the main phases of marketing analysis konyunktury market.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/294
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Галицький економічний вісник, 2009, № 2



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.