Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/294

Titulua: Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку
Egilea: Федорович, Роман Володимирович
Семенюк, Світлана Богданівна
Bibliographic description (Ukraine): Федорович Р. В. Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку / Роман Федорович, Світлана Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 47-52. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).
Gordailuaren-data: 2009
Date of entry: 12-Aug-2009
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13.017
Gako-hitzak: кон’юнктура ринку
маркетинговий аналіз
прогнозування
моделювання
кон’юнктурні дослідження
методи аналізу
кон’юнктурні показники
Laburpena: Розглянуто сутність маркетингового аналізу кон’юнктури ринку та запропоновано методику його проведення, визначено основні етапи здійснення маркетингового аналізу кон’юнктури ринку.
Consider the nature of marketing analysis konyunktury market and technique of the meeting, identified the main phases of marketing analysis konyunktury market.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/294
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Bildumetan azaltzen da:Галицький економічний вісник, 2009, № 2



DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.