Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/294

Заглавие: Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку
Автори: Федорович, Роман Володимирович
Семенюк, Світлана Богданівна
Bibliographic description (Ukraine): Федорович Р. В. Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку / Роман Федорович, Світлана Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 47-52. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).
Дата на Публикуване: 2009
Date of entry: 12-Авг-2009
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13.017
Ключови Думи: кон’юнктура ринку
маркетинговий аналіз
прогнозування
моделювання
кон’юнктурні дослідження
методи аналізу
кон’юнктурні показники
Резюме: Розглянуто сутність маркетингового аналізу кон’юнктури ринку та запропоновано методику його проведення, визначено основні етапи здійснення маркетингового аналізу кон’юнктури ринку.
Consider the nature of marketing analysis konyunktury market and technique of the meeting, identified the main phases of marketing analysis konyunktury market.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/294
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Показва се в Колекции:Галицький економічний вісник, 2009, № 2



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.