Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20596
Titel: Семплінг як інструмент мерчандайзингу / Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки Том 2
Författare: Федорович, Роман Володимирович
Бурліцька, Оксана Петрівна
Bibliographic description (Ukraine): О.П. Бурліцька, Р.В. федорович Семплінг як інструмент мерчандайзингу / Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки №6 Том 2 2013р. с. 22-25
Conference/Event: Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки №6 Том 2 2013р. с. 22-25
Utgivningsdatum: 2013
Date of entry: 5-maj-2017
Country (code): UA
Place of the edition/event: Хмельницький національний університет м. Хмельницький
Number of pages: 22-25
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20596
Content type: Article
Samling:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
Вісник Хмельницького 6 2013 том2.docx4,08 MBMicrosoft Word XMLVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!

Админ Инструменти