霂瑞霂��撘����迨��辣: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20596
Název: Семплінг як інструмент мерчандайзингу / Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки Том 2
Autoři: Федорович, Роман Володимирович
Бурліцька, Оксана Петрівна
Bibliographic description (Ukraine): О.П. Бурліцька, Р.В. федорович Семплінг як інструмент мерчандайзингу / Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки №6 Том 2 2013р. с. 22-25
Conference/Event: Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки №6 Том 2 2013р. с. 22-25
Datum vydání: 2013
Date of entry: 5-kvě-2017
Country (code): UA
Place of the edition/event: Хмельницький національний університет м. Хмельницький
Number of pages: 22-25
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20596
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Вісник Хмельницького 6 2013 том2.docx4,08 MBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

蝞∠�極�