กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20596
Título : Семплінг як інструмент мерчандайзингу / Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки Том 2
Autor : Федорович, Роман Володимирович
Бурліцька, Оксана Петрівна
Bibliographic description (Ukraine): О.П. Бурліцька, Р.В. федорович Семплінг як інструмент мерчандайзингу / Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки №6 Том 2 2013р. с. 22-25
Conference/Event: Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки №6 Том 2 2013р. с. 22-25
Fecha de publicación : 2013
Date of entry: 5-may-2017
Country (code): UA
Place of the edition/event: Хмельницький національний університет м. Хмельницький
Number of pages: 22-25
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20596
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Вісник Хмельницького 6 2013 том2.docx4,08 MBMicrosoft Word XMLVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

เครื่องมือสำหรับผู้ดูแลระบบ