Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20596
Tytuł: Семплінг як інструмент мерчандайзингу / Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки Том 2
Authors: Федорович, Роман Володимирович
Бурліцька, Оксана Петрівна
Bibliographic description (Ukraine): О.П. Бурліцька, Р.В. федорович Семплінг як інструмент мерчандайзингу / Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки №6 Том 2 2013р. с. 22-25
Konferencja/wydarzenie: Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки №6 Том 2 2013р. с. 22-25
Data wydania: 2013
Date of entry: 5-maj-2017
Kraj (kod): UA
Place edycja: Хмельницький національний університет м. Хмельницький
Strony: 22-25
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20596
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Вісник Хмельницького 6 2013 том2.docx4,08 MBMicrosoft Word XMLPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Outils d'administration