Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20596
タイトル: Семплінг як інструмент мерчандайзингу / Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки Том 2
著者: Федорович, Роман Володимирович
Бурліцька, Оксана Петрівна
Bibliographic description (Ukraine): О.П. Бурліцька, Р.В. федорович Семплінг як інструмент мерчандайзингу / Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки №6 Том 2 2013р. с. 22-25
Conference/Event: Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки №6 Том 2 2013р. с. 22-25
発行日: 2013
Date of entry: 5-5月-2017
Country (code): UA
Place of the edition/event: Хмельницький національний університет м. Хмельницький
Number of pages: 22-25
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20596
Content type: Article
出現コレクション:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
Вісник Хмельницького 6 2013 том2.docx4,08 MBMicrosoft Word XML見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

Offer Gweinyddol