Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778

Başlık: Інтегровані маркетингові комунікації підприємства
Diğer Başlıklar: Enterprise`s integrational marketing communications
Yazarlar: Краузе, Ольга Ігорівна
Krauze, O.
Bibliographic description (Ukraine): Краузе О. Інтегровані маркетингові комунікації підприємства [Текст] / О. Краузе // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.104-110
Yayın Tarihi: 2008
Date of entry: 30-Eyl-2012
Yayıncı: Терно-Граф
UDC: 658.8.013
Anahtar kelimeler: ринок
споживачі
підприємство
товар
збут
просування
інтегровані маркетингові комунікації
реклама
стимулювання збуту
паблік рілейшнз
прямі продажі
прямий маркетинг
Seri/Rapor No:: Випуск 1 (1);
Özet: У статті розкрито зміст інтегрованих маркетингових комунікацій, визначено їх роль та значення, окреслено основні принципи побудови ефективної сучасної комунікаційної політики підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Krauze.pdf190,55 kBAdobe PDFGöster/Aç
Krauze.djvu91,78 kBDjVuGöster/Aç
Krauze__COVER.png412,22 kBimage/pngGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.