Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778

Titre: Інтегровані маркетингові комунікації підприємства
Autre(s) titre(s): Enterprise`s integrational marketing communications
Auteur(s): Краузе, Ольга Ігорівна
Krauze, O.
Bibliographic description (Ukraine): Краузе О. Інтегровані маркетингові комунікації підприємства [Текст] / О. Краузе // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.104-110
Date de publication: 2008
Date of entry: 30-sep-2012
Editeur: Терно-Граф
UDC: 658.8.013
Mots-clés: ринок
споживачі
підприємство
товар
збут
просування
інтегровані маркетингові комунікації
реклама
стимулювання збуту
паблік рілейшнз
прямі продажі
прямий маркетинг
Collection/Numéro: Випуск 1 (1);
Résumé: У статті розкрито зміст інтегрованих маркетингових комунікацій, визначено їх роль та значення, окреслено основні принципи побудови ефективної сучасної комунікаційної політики підприємства.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Collection(s) :Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Krauze.pdf190,55 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir
Krauze.djvu91,78 kBDjVuVoir/Ouvrir
Krauze__COVER.png412,22 kBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.