Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778

Titolo: Інтегровані маркетингові комунікації підприємства
Titoli alternativi: Enterprise`s integrational marketing communications
Autori: Краузе, Ольга Ігорівна
Krauze, O.
Bibliographic description (Ukraine): Краузе О. Інтегровані маркетингові комунікації підприємства [Текст] / О. Краузе // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.104-110
Data: 2008
Date of entry: 30-set-2012
Editore: Терно-Граф
UDC: 658.8.013
Parole chiave: ринок
споживачі
підприємство
товар
збут
просування
інтегровані маркетингові комунікації
реклама
стимулювання збуту
паблік рілейшнз
прямі продажі
прямий маркетинг
Numero nella collana: Випуск 1 (1);
Abstract: У статті розкрито зміст інтегрованих маркетингових комунікацій, визначено їх роль та значення, окреслено основні принципи побудови ефективної сучасної комунікаційної політики підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Krauze.pdf190,55 kBAdobe PDFVisualizza/apri
Krauze.djvu91,78 kBDjVuVisualizza/apri
Krauze__COVER.png412,22 kBimage/pngVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.