Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівнаuk
dc.contributor.authorKrauze, O.en
dc.date.accessioned2012-09-30T12:33:07Z-
dc.date.available2012-09-30T12:33:07Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКраузе О. Інтегровані маркетингові комунікації підприємства [Текст] / О. Краузе // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.104-110uk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778-
dc.description.abstractУ статті розкрито зміст інтегрованих маркетингових комунікацій, визначено їх роль та значення, окреслено основні принципи побудови ефективної сучасної комунікаційної політики підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТерно-Графuk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 1 (1);-
dc.subjectринокuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectпросуванняuk
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectстимулювання збутуuk
dc.subjectпаблік рілейшнзuk
dc.subjectпрямі продажіuk
dc.subjectпрямий маркетингuk
dc.titleІнтегровані маркетингові комунікації підприємстваuk
dc.title.alternativeEnterprise`s integrational marketing communicationsuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc658.8.013uk
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Krauze.pdf190,55 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Krauze.djvu91,78 kBDjVuПереглянути/відкрити
Krauze__COVER.png412,22 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.