Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778

Título: Інтегровані маркетингові комунікації підприємства
Outros títulos: Enterprise`s integrational marketing communications
Authors: Краузе, Ольга Ігорівна
Krauze, O.
Bibliographic description (Ukraine): Краузе О. Інтегровані маркетингові комунікації підприємства [Текст] / О. Краузе // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.104-110
Data de edición: 2008
Date of entry: 30-Sep-2012
Editor: Терно-Граф
UDC: 658.8.013
Palabras chave: ринок
споживачі
підприємство
товар
збут
просування
інтегровані маркетингові комунікації
реклама
стимулювання збуту
паблік рілейшнз
прямі продажі
прямий маркетинг
Nº Serie/Informe: Випуск 1 (1);
Resumo: У статті розкрито зміст інтегрованих маркетингових комунікацій, визначено їх роль та значення, окреслено основні принципи побудови ефективної сучасної комунікаційної політики підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Aparece nas ColecciónsЖурнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
Krauze.pdf190,55 kBAdobe PDFVer/abrir
Krauze.djvu91,78 kBDjVuVer/abrir
Krauze__COVER.png412,22 kBimage/pngVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados