Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778

Titel: Інтегровані маркетингові комунікації підприємства
Sonstige Titel: Enterprise`s integrational marketing communications
Autor(en): Краузе, Ольга Ігорівна
Krauze, O.
Bibliographic description (Ukraine): Краузе О. Інтегровані маркетингові комунікації підприємства [Текст] / О. Краузе // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.104-110
Erscheinungsdatum: 2008
Date of entry: 30-Sep-2012
Herausgeber: Терно-Граф
UDC: 658.8.013
Stichwörter: ринок
споживачі
підприємство
товар
збут
просування
інтегровані маркетингові комунікації
реклама
стимулювання збуту
паблік рілейшнз
прямі продажі
прямий маркетинг
Serie/Report Nr.: Випуск 1 (1);
Zusammenfassung: У статті розкрито зміст інтегрованих маркетингових комунікацій, визначено їх роль та значення, окреслено основні принципи побудови ефективної сучасної комунікаційної політики підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Enthalten in den Sammlungen:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Krauze.pdf190,55 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen
Krauze.djvu91,78 kBDjVuÖffnen/Anzeigen
Krauze__COVER.png412,22 kBimage/pngÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.