Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778

Titel: Інтегровані маркетингові комунікації підприємства
Övriga titlar: Enterprise`s integrational marketing communications
Författare: Краузе, Ольга Ігорівна
Krauze, O.
Bibliographic description (Ukraine): Краузе О. Інтегровані маркетингові комунікації підприємства [Текст] / О. Краузе // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.104-110
Utgivningsdatum: 2008
Date of entry: 30-sep-2012
Utgivare: Терно-Граф
UDC: 658.8.013
Nyckelord: ринок
споживачі
підприємство
товар
збут
просування
інтегровані маркетингові комунікації
реклама
стимулювання збуту
паблік рілейшнз
прямі продажі
прямий маркетинг
Serie/rapport nr.: Випуск 1 (1);
Sammanfattning: У статті розкрито зміст інтегрованих маркетингових комунікацій, визначено їх роль та значення, окреслено основні принципи побудови ефективної сучасної комунікаційної політики підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Samling:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
Krauze.pdf190,55 kBAdobe PDFVisa/Öppna
Krauze.djvu91,78 kBDjVuVisa/Öppna
Krauze__COVER.png412,22 kBimage/pngVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!