Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17137

ชื่อเรื่อง: Напрями імплементації маркетингу до вітчизняної практики неприбуткових суб’єктів
ผู้แต่ง: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т.М. Напрями імплементації маркетингу до вітчизняної практики неприбуткових суб’єктів / Т.М.Борисова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2015. – № 4. – С. 59–67
วันที่เผยแพร่: 2015
Date of entry: 11-มิถ-2016
สำนักพิมพ์: Науковий журнал "Маркетинг і менеджмент інновацій"
คำสำคัญ: маркетинг
розподіл
товар
просування
ціна
некомерційна організація (НКО)
неприбуткова сфера
บทคัดย่อ: Досліджено проблеми та перспективи маркетизації неприбуткової сфери України в контексті становлення фінансової парадигми. Представлено результати опитування низки провідних некомерційних організацій України. Виявлені проблеми маркетингу суб’єктів сфер культури і дозвілля, освіти та досліджень, охорони здоров’я, соціальних послуг, природного довкілля, права, адвокасі і політики, благодійних, волонтерських, міжнародних та релігійних організацій, підприємницьких і професійних організацій та спілок, запропоновані напрями їх вирішення.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17137
Copyright owner: © Борисова Т.М, 2015
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
mmi2015_4_59_67.pdf344,54 kBAdobe PDFดู/เปิด
mmi2015_4_59_67.djvu134,54 kBDjVuดู/เปิด
mmi2015_4_59_67__COVER.png323,9 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

Administrationswerkzeuge