Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17137

Título : Напрями імплементації маркетингу до вітчизняної практики неприбуткових суб’єктів
Autor : Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т.М. Напрями імплементації маркетингу до вітчизняної практики неприбуткових суб’єктів / Т.М.Борисова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2015. – № 4. – С. 59–67
Fecha de publicación : 2015
Date of entry: 11-jun-2016
Editorial : Науковий журнал "Маркетинг і менеджмент інновацій"
Palabras clave : маркетинг
розподіл
товар
просування
ціна
некомерційна організація (НКО)
неприбуткова сфера
Resumen : Досліджено проблеми та перспективи маркетизації неприбуткової сфери України в контексті становлення фінансової парадигми. Представлено результати опитування низки провідних некомерційних організацій України. Виявлені проблеми маркетингу суб’єктів сфер культури і дозвілля, освіти та досліджень, охорони здоров’я, соціальних послуг, природного довкілля, права, адвокасі і політики, благодійних, волонтерських, міжнародних та релігійних організацій, підприємницьких і професійних організацій та спілок, запропоновані напрями їх вирішення.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17137
Copyright owner: © Борисова Т.М, 2015
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
mmi2015_4_59_67.pdf344,54 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
mmi2015_4_59_67.djvu134,54 kBDjVuVisualizar/Abrir
mmi2015_4_59_67__COVER.png323,9 kBimage/pngVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Outils d'administration