Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17137

Titel: Напрями імплементації маркетингу до вітчизняної практики неприбуткових суб’єктів
Författare: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т.М. Напрями імплементації маркетингу до вітчизняної практики неприбуткових суб’єктів / Т.М.Борисова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2015. – № 4. – С. 59–67
Utgivningsdatum: 2015
Date of entry: 11-jun-2016
Utgivare: Науковий журнал "Маркетинг і менеджмент інновацій"
Nyckelord: маркетинг
розподіл
товар
просування
ціна
некомерційна організація (НКО)
неприбуткова сфера
Sammanfattning: Досліджено проблеми та перспективи маркетизації неприбуткової сфери України в контексті становлення фінансової парадигми. Представлено результати опитування низки провідних некомерційних організацій України. Виявлені проблеми маркетингу суб’єктів сфер культури і дозвілля, освіти та досліджень, охорони здоров’я, соціальних послуг, природного довкілля, права, адвокасі і політики, благодійних, волонтерських, міжнародних та релігійних організацій, підприємницьких і професійних організацій та спілок, запропоновані напрями їх вирішення.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17137
Copyright owner: © Борисова Т.М, 2015
Content type: Article
Samling:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
mmi2015_4_59_67.pdf344,54 kBAdobe PDFVisa/Öppna
mmi2015_4_59_67.djvu134,54 kBDjVuVisa/Öppna
mmi2015_4_59_67__COVER.png323,9 kBimage/pngVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!

Offer Gweinyddol