Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17137

タイトル: Напрями імплементації маркетингу до вітчизняної практики неприбуткових суб’єктів
著者: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т.М. Напрями імплементації маркетингу до вітчизняної практики неприбуткових суб’єктів / Т.М.Борисова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2015. – № 4. – С. 59–67
発行日: 2015
Date of entry: 11-6月-2016
出版者: Науковий журнал "Маркетинг і менеджмент інновацій"
キーワード: маркетинг
розподіл
товар
просування
ціна
некомерційна організація (НКО)
неприбуткова сфера
抄録: Досліджено проблеми та перспективи маркетизації неприбуткової сфери України в контексті становлення фінансової парадигми. Представлено результати опитування низки провідних некомерційних організацій України. Виявлені проблеми маркетингу суб’єктів сфер культури і дозвілля, освіти та досліджень, охорони здоров’я, соціальних послуг, природного довкілля, права, адвокасі і політики, благодійних, волонтерських, міжнародних та релігійних організацій, підприємницьких і професійних організацій та спілок, запропоновані напрями їх вирішення.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17137
Copyright owner: © Борисова Т.М, 2015
Content type: Article
出現コレクション:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
mmi2015_4_59_67.pdf344,54 kBAdobe PDF見る/開く
mmi2015_4_59_67.djvu134,54 kBDjVu見る/開く
mmi2015_4_59_67__COVER.png323,9 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

Yönetim Araçları