Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17137

Title: Напрями імплементації маркетингу до вітчизняної практики неприбуткових суб’єктів
Authors: Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т.М. Напрями імплементації маркетингу до вітчизняної практики неприбуткових суб’єктів / Т.М.Борисова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2015. – № 4. – С. 59–67
Issue Date: 2015
Date of entry: 11-Jun-2016
Publisher: Науковий журнал "Маркетинг і менеджмент інновацій"
Keywords: маркетинг
розподіл
товар
просування
ціна
некомерційна організація (НКО)
неприбуткова сфера
Abstract: Досліджено проблеми та перспективи маркетизації неприбуткової сфери України в контексті становлення фінансової парадигми. Представлено результати опитування низки провідних некомерційних організацій України. Виявлені проблеми маркетингу суб’єктів сфер культури і дозвілля, освіти та досліджень, охорони здоров’я, соціальних послуг, природного довкілля, права, адвокасі і політики, благодійних, волонтерських, міжнародних та релігійних організацій, підприємницьких і професійних організацій та спілок, запропоновані напрями їх вирішення.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17137
Copyright owner: © Борисова Т.М, 2015
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mmi2015_4_59_67.pdf344,54 kBAdobe PDFView/Open
mmi2015_4_59_67.djvu134,54 kBDjVuView/Open
mmi2015_4_59_67__COVER.png323,9 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools