Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17137

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-06-11T06:34:12Z-
dc.date.available2016-06-11T06:34:12Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБорисова Т.М. Напрями імплементації маркетингу до вітчизняної практики неприбуткових суб’єктів / Т.М.Борисова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2015. – № 4. – С. 59–67uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17137-
dc.description.abstractДосліджено проблеми та перспективи маркетизації неприбуткової сфери України в контексті становлення фінансової парадигми. Представлено результати опитування низки провідних некомерційних організацій України. Виявлені проблеми маркетингу суб’єктів сфер культури і дозвілля, освіти та досліджень, охорони здоров’я, соціальних послуг, природного довкілля, права, адвокасі і політики, благодійних, волонтерських, міжнародних та релігійних організацій, підприємницьких і професійних організацій та спілок, запропоновані напрями їх вирішення.uk
dc.publisherНауковий журнал "Маркетинг і менеджмент інновацій"uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectрозподіл-
dc.subjectтовар-
dc.subjectпросування-
dc.subjectціна-
dc.subjectнекомерційна організація (НКО)-
dc.subjectнеприбуткова сфера-
dc.titleНапрями імплементації маркетингу до вітчизняної практики неприбуткових суб’єктівuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Борисова Т.М, 2015uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mmi2015_4_59_67.pdf344,54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
mmi2015_4_59_67.djvu134,54 kBDjVuПереглянути/відкрити
mmi2015_4_59_67__COVER.png323,9 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора