กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1368

ชื่อเรื่อง: Маркетинговий інструментарій формування споживчого попиту
ผู้แต่ง: Краузе, Ольга Ігорівна
Bibliographic description (Ukraine): О.Краузе. Маркетинговий інструментарій формування споживчого попиту / О.Краузе // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.183-189 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
วันที่เผยแพร่: 2011
Date of entry: 21-กัน-2011
สำนักพิมพ์: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 388.13
คำสำคัญ: споживчий ринок
індивідуальний споживач
попит
еластичність попиту
маркетинговий інструментарій
บทคัดย่อ: Визначено основні фактори впливу на поведінку споживача та маркетинговий інструментарій формування споживчого попиту.
The main factors of influence on consumer behavior and marketing tool of consumer demand.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1368
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Галицький економічний вісник, 2011, № 2

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
GEB_2011_v31_No2-O_Krause-Marketing_tools_on_consumer_demand__183.djvu154,48 kBDjVuดู/เปิด
GEB_2011_v31_No2-O_Krause-Marketing_tools_on_consumer_demand__183.pdf202,55 kBAdobe PDFดู/เปิด
GEB_2011_v31_No2-O_Krause-Marketing_tools_on_consumer_demand_183__COVER.png194,25 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น