Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1368

Titre: Маркетинговий інструментарій формування споживчого попиту
Auteur(s): Краузе, Ольга Ігорівна
Bibliographic description (Ukraine): О.Краузе. Маркетинговий інструментарій формування споживчого попиту / О.Краузе // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.183-189 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Date de publication: 2011
Date of entry: 21-sep-2011
Editeur: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 388.13
Mots-clés: споживчий ринок
індивідуальний споживач
попит
еластичність попиту
маркетинговий інструментарій
Résumé: Визначено основні фактори впливу на поведінку споживача та маркетинговий інструментарій формування споживчого попиту.
The main factors of influence on consumer behavior and marketing tool of consumer demand.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1368
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Collection(s) :Галицький економічний вісник, 2011, № 2



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.