Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1368

Tytuł: Маркетинговий інструментарій формування споживчого попиту
Authors: Краузе, Ольга Ігорівна
Cytat: О.Краузе. Маркетинговий інструментарій формування споживчого попиту / О.Краузе // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.183-189 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Data wydania: 2011
Date of entry: 21-wrz-2011
Wydawca: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль, Україна
UDC: 388.13
Słowa kluczowe: споживчий ринок
індивідуальний споживач
попит
еластичність попиту
маркетинговий інструментарій
Abstract: Визначено основні фактори впливу на поведінку споживача та маркетинговий інструментарій формування споживчого попиту.
The main factors of influence on consumer behavior and marketing tool of consumer demand.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1368
Właściciel praw autorskich: © „Галицький економічний вісник“
Publikacja status : Опубліковано раніше
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Галицький економічний вісник, 2011, № 2



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi