このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1368

タイトル: Маркетинговий інструментарій формування споживчого попиту
著者: Краузе, Ольга Ігорівна
Bibliographic description (Ukraine): О.Краузе. Маркетинговий інструментарій формування споживчого попиту / О.Краузе // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.183-189 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
発行日: 2011
Date of entry: 21-9月-2011
出版者: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 388.13
キーワード: споживчий ринок
індивідуальний споживач
попит
еластичність попиту
маркетинговий інструментарій
抄録: Визначено основні фактори впливу на поведінку споживача та маркетинговий інструментарій формування споживчого попиту.
The main factors of influence on consumer behavior and marketing tool of consumer demand.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1368
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
出現コレクション:Галицький економічний вісник, 2011, № 2



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。