Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1368

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.date.accessioned2011-09-21T10:28:20Z-
dc.date.available2011-09-21T10:28:20Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationО.Краузе. Маркетинговий інструментарій формування споживчого попиту / О.Краузе // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.183-189 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1368-
dc.description.abstractВизначено основні фактори впливу на поведінку споживача та маркетинговий інструментарій формування споживчого попиту.uk
dc.description.abstractThe main factors of influence on consumer behavior and marketing tool of consumer demand.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectспоживчий ринокuk
dc.subjectіндивідуальний споживачuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectеластичність попитуuk
dc.subjectмаркетинговий інструментарійuk
dc.titleМаркетинговий інструментарій формування споживчого попитуuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc388.13uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2011, № 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.