Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1368

Tittel: Маркетинговий інструментарій формування споживчого попиту
Authors: Краузе, Ольга Ігорівна
Bibliographic description (Ukraine): О.Краузе. Маркетинговий інструментарій формування споживчого попиту / О.Краузе // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.183-189 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Utgivelsesdato: 2011
Date of entry: 21-sep-2011
Forlag: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 388.13
Emneord: споживчий ринок
індивідуальний споживач
попит
еластичність попиту
маркетинговий інструментарій
Abstrakt: Визначено основні фактори впливу на поведінку споживача та маркетинговий інструментарій формування споживчого попиту.
The main factors of influence on consumer behavior and marketing tool of consumer demand.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1368
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Vises i samlingene:Галицький економічний вісник, 2011, № 2



Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright