Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1367

Tytuł: Ефективність використання маркетингових стратегій
Authors: Зяйлик, Марія Федорівна
Вівчар, Оксана Іванівна
Cytat: М.Зяйлик. Ефективність використання маркетингових стратегій / М.Зяйлик, О.Вівчар // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.166-173 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Data wydania: 2011
Date of entry: 21-wrz-2011
Wydawca: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль, Україна
UDC: 65.050
Słowa kluczowe: маркетингова стратегія
стратегічне управління
стратегія диверсифікації
стратегія інтернаціоналізації
Abstract: Досліджено основні аспекти виходу вітчизняних підприємств на зовнішній ринок та застосування відповідного механізму впровадження маркетингової стратегії.
Investigational basic aspects of output domestic enterprises to the oversea market and application of the proper mechanism of introduction marketing strategy.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1367
Właściciel praw autorskich: © „Галицький економічний вісник“
Publikacja status : Опубліковано раніше
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Галицький економічний вісник, 2011, № 2



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi