Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1367

Titulua: Ефективність використання маркетингових стратегій
Egilea: Зяйлик, Марія Федорівна
Вівчар, Оксана Іванівна
Bibliographic description (Ukraine): М.Зяйлик. Ефективність використання маркетингових стратегій / М.Зяйлик, О.Вівчар // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.166-173 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Gordailuaren-data: 2011
Date of entry: 21-Sep-2011
Argitalpen: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 65.050
Gako-hitzak: маркетингова стратегія
стратегічне управління
стратегія диверсифікації
стратегія інтернаціоналізації
Laburpena: Досліджено основні аспекти виходу вітчизняних підприємств на зовнішній ринок та застосування відповідного механізму впровадження маркетингової стратегії.
Investigational basic aspects of output domestic enterprises to the oversea market and application of the proper mechanism of introduction marketing strategy.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1367
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Bildumetan azaltzen da:Галицький економічний вісник, 2011, № 2



DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.