Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1367

Título : Ефективність використання маркетингових стратегій
Autor : Зяйлик, Марія Федорівна
Вівчар, Оксана Іванівна
Bibliographic description (Ukraine): М.Зяйлик. Ефективність використання маркетингових стратегій / М.Зяйлик, О.Вівчар // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.166-173 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Fecha de publicación : 2011
Date of entry: 21-sep-2011
Editorial : Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 65.050
Palabras clave : маркетингова стратегія
стратегічне управління
стратегія диверсифікації
стратегія інтернаціоналізації
Resumen : Досліджено основні аспекти виходу вітчизняних підприємств на зовнішній ринок та застосування відповідного механізму впровадження маркетингової стратегії.
Investigational basic aspects of output domestic enterprises to the oversea market and application of the proper mechanism of introduction marketing strategy.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1367
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Галицький економічний вісник, 2011, № 2



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.