Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1367

Název: Ефективність використання маркетингових стратегій
Autoři: Зяйлик, Марія Федорівна
Вівчар, Оксана Іванівна
Bibliographic description (Ukraine): М.Зяйлик. Ефективність використання маркетингових стратегій / М.Зяйлик, О.Вівчар // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.166-173 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Datum vydání: 2011
Date of entry: 21-zář-2011
Nakladatel: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 65.050
Klíčová slova: маркетингова стратегія
стратегічне управління
стратегія диверсифікації
стратегія інтернаціоналізації
Abstrakt: Досліджено основні аспекти виходу вітчизняних підприємств на зовнішній ринок та застосування відповідного механізму впровадження маркетингової стратегії.
Investigational basic aspects of output domestic enterprises to the oversea market and application of the proper mechanism of introduction marketing strategy.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1367
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Галицький економічний вісник, 2011, № 2



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.