Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1367

Títol: Ефективність використання маркетингових стратегій
Autor: Зяйлик, Марія Федорівна
Вівчар, Оксана Іванівна
Bibliographic description (Ukraine): М.Зяйлик. Ефективність використання маркетингових стратегій / М.Зяйлик, О.Вівчар // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.166-173 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Data de publicació: 2011
Date of entry: 21-de -2011
Editorial: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 65.050
Paraules clau: маркетингова стратегія
стратегічне управління
стратегія диверсифікації
стратегія інтернаціоналізації
Resum: Досліджено основні аспекти виходу вітчизняних підприємств на зовнішній ринок та застосування відповідного механізму впровадження маркетингової стратегії.
Investigational basic aspects of output domestic enterprises to the oversea market and application of the proper mechanism of introduction marketing strategy.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1367
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Галицький економічний вісник, 2011, № 2



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.