Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1367

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorЗяйлик, Марія Федорівна-
dc.contributor.authorВівчар, Оксана Іванівна-
dc.date.accessioned2011-09-21T10:24:52Z-
dc.date.available2011-09-21T10:24:52Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМ.Зяйлик. Ефективність використання маркетингових стратегій / М.Зяйлик, О.Вівчар // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.166-173 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1367-
dc.description.abstractДосліджено основні аспекти виходу вітчизняних підприємств на зовнішній ринок та застосування відповідного механізму впровадження маркетингової стратегії.uk
dc.description.abstractInvestigational basic aspects of output domestic enterprises to the oversea market and application of the proper mechanism of introduction marketing strategy.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectстратегія диверсифікаціїuk
dc.subjectстратегія інтернаціоналізаціїuk
dc.titleЕфективність використання маркетингових стратегійuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc65.050uk
Koleksiyonlarda Görünür:Галицький економічний вісник, 2011, № 2



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.