Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1367

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗяйлик, Марія Федорівна-
dc.contributor.authorВівчар, Оксана Іванівна-
dc.date.accessioned2011-09-21T10:24:52Z-
dc.date.available2011-09-21T10:24:52Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМ.Зяйлик. Ефективність використання маркетингових стратегій / М.Зяйлик, О.Вівчар // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.166-173 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1367-
dc.description.abstractДосліджено основні аспекти виходу вітчизняних підприємств на зовнішній ринок та застосування відповідного механізму впровадження маркетингової стратегії.uk
dc.description.abstractInvestigational basic aspects of output domestic enterprises to the oversea market and application of the proper mechanism of introduction marketing strategy.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectстратегія диверсифікаціїuk
dc.subjectстратегія інтернаціоналізаціїuk
dc.titleЕфективність використання маркетингових стратегійuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc65.050uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2011, № 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.