การเรียกดู ตาม ผู้แต่ง Krause, Olga

ข้ามไปยัง: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
หรือใส่อักษรขึ้นต้นของชื่อผู้แต่ง:  
แสดงผลลัพธ์ 1 ถึง 20 จากทั้งหมด 31  ถัดไป >
ประเภทวันที่เผยแพร่Date of entryชื่อเรื่องผู้แต่ง
Articleพฤศ-202123-กัน-2022Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингуКраузе, Ольга; Піняк, Ірина; Krause, Olga; Pinyak, Iryna
Article22-พฤษ-201822-กุม-2019Дослідження ринку автомобілебудівної промисловості китаюКраузе, Ольга Ігорівна; Мащак, Анастасія Петрівна; Krause, Olga; Mashchak, Anastasia
Article202119-เมษ-2021Дослідження та формування механізму продажуГолда, Надія Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Golda, Nadiya; Burlitska, Oksana; Krause, Olga
Article5-กัน-202314-ตุล-2023Дотримання принципів соціальної відповідальності в електронній комерціїКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, Olga; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract15-ธัน-20222-มกร-2023Діджиталізація як складова конкурентоспроможності бізнесуКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Article20-กุม-20241-พฤษ-2024Економічний аналіз та контроль кризових явищ у діяльності підприємствКраузе, Ольга Ігорівна; Синькевич, Надія Іванівна; Юрик, Наталія Євгенівна; Krause, Olga; Synkevych, Nadia; Yuryk, Natalia
Article24-เมษ-20236-มิถ-2023Економічний аналіз: перспективи розвитку в умовах діджиталізації економікиСинькевич, Надія Іванівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Synkevych, Nadia; Krause, Olga
Article19-ธัน-202327-มกร-2024Економічні та соціальні передумови розвитку системи закладів охорони здоров’я Тернопільської областіКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, Olga; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Articleกุม-202423-มิถ-2024Електронна комерція: сучасний стан та стратегії розвиткуШведа, Наталія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Shveda, Nataliia; Krause, Olga
Article19-พฤษ-201521-มกร-2016Звук, музика і звукові ефекти в рекламіКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Book Chapter20218-มิถ-2021Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності промислового підприємстваКраузе, Ольга Ігорівна; Міщук, Оксана Іванівна; Krause, Olga; Mishchuk, Oksana
Article30-มกร-20179-มีน-2017Маркетингові дослідження поведінки споживачаКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Other18-พฤษ-20117-มิถ-2011Маркетингові технології формування попиту і стимулювання збутуКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Article27-มีน-201527-มกร-2016Методи прогнозування попиту на продукцію автомобілебудівної промисловостіКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Conference Abstract22-พฤษ-202417-มิถ-2024Методи і методичні прийоми економічного контролюКраузе, Ольга Ігорівна; Краузе, Олександр; Krause, Olga; Krause, Alexander
Conference Abstract8-พฤศ-201927-พฤศ-2019Моделювання поведінки організацій-споживачівКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Article26-เมษ-201624-พฤษ-2016Особливості дослідження попиту і пропозиціїКузик, Віталій; Краузе, Ольга Ігорівна; Cusick, Vitaliy; Krause, Olga
Conference Abstract23-พฤศ-202228-ธัน-2022Розвиток маркетингового потенціалу і його роль у підвищенні ефективності діяльності підприємстваКраузе, Ольга Ігорівна; Сташок, Ірина; Krause, Olga; Stashok, Iryna
Conference Abstract9-พฤศ-20186-ธัน-2018Розробка маркетингової корпоративної стратегії підприємстваКраузе, Ольга Ігорівна; Мозиль, Світлана; Krause, Olga; Mozil, Svetlana
Article26-เมษ-201624-พฤษ-2016Розробка стратегії розвитку підприємства на основі конкурентних перевагМирон, Ірина; Краузе, Ольга Ігорівна; Irina, Myron; Krause, Olga