Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1207
Назва: Маркетингові технології формування попиту і стимулювання збуту
Автори: Краузе, Ольга Ігорівна
Krause, Olga
Бібліографічний опис: Ольга Краузе. Маркетингові технології формування попиту і стимулювання збуту / Ольга Краузе // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 97 – 98.
Дата публікації: 18-тра-2011
Дата внесення: 7-чер-2011
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 658.8
Теми: споживачі, товар, попит, стимулювання збуту, просування
consumers, product demand, sales promotion, promotion
Короткий огляд (реферат): Визначено зміст, значення та основні маркетингові технології формування попиту і стимулювання збуту
The contents, meaning and basic technology of the demand marketing and sales promotion
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1207
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Краузе О..pdf80,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.